Niğde’de yaz seracılığı gelişiyor
Reklam

Niğde’de yaz seracılığı gelişiyor

GÜNDEM - 2022-12-14 09:11:35 Bu içerik 334 kez okundu.

Niğde İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile KOP arasında “KOP destekliyor Niğde’de seracılık gelişiyor” adlı projenin protokol imzalandı. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından hazırlanarak Konya Ovası Projesi Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığına sunulan ve desteklenmeye değer bulunan “Kop Destekliyor Niğde’de Seracık Gelişiyor Projesi’nin protokolü İl Müdürü Asım Baş ve KOP Başkan Vekili Murat Karakoyunlu arasında imzalanandı. Proje kapsamında Niğde merkez ve tüm ilçelerinde toplam yüzde 70 hibeli 30 adet 525’er metrekarelik sera kurulumu yapılacak.  Projenin toplam bütçesi ise 6.000.000 TL olarak açıklandı. 
(İsmail Ok)

 

DİĞER HABERLER

Bizi Sosyal Medyadan Takip Edin!