Nöbetçi eczane  sayıları artırıldı
Reklam

Nöbetçi eczane sayıları artırıldı

GÜNDEM - 2023-02-01 10:52:02 Bu içerik 314 kez okundu.

Niğde Eczacı Odası Başkanı Ecz Nihat Öztürk, eczanelerdeki yoğunlukları azaltmak amacıyla nöbetçi eczane sayılarının artırıldığını belirtti. Başkan Öztürk yaptğı açıklamada, 1 Şubat 2023 tarihinden itibaren Niğde Merkezde üç eczanemiz, bayramlarda ise dört eczanemiz nöbet tutacaktır. Gece saat 24’ten sonra ise bir eczanemiz açık kalacaktır’ dedi.

DİĞER HABERLER

Bizi Sosyal Medyadan Takip Edin!