Niğde’den Osmaniye’ye bekçi timi gönderildi
Reklam

Niğde’den Osmaniye’ye bekçi timi gönderildi

GÜNDEM - 2023-02-14 17:18:51 Bu içerik 277 kez okundu.

Niğde İl Emniyet Müdürlüğü Sungurbey Karakol amirliğinde görevli Çarşı ve Mahalle bekçileri Kahramanmaraş merkezli 7,7 ile 7,6 şiddetinde meydana gelen depremlerde etkilenen deprem bölgesi Osmaniye'ye görevlendirildi. Kahramanmaraş merkezli büyük depremin ardından insanlar canlarını kurtarma mücadelesi verirken, hırsızlık ve yağma olaylarında büyük artış olmaya başladı. Bu tür olayların önüne geçmek için Niğde’de görevli 20 kişilik çarşı ve mahalle bekçi timi Osmaniye’ye görevlendirildi. Yağmacılara ve hırsızlara karşı 24 saat esasına göre çalışacak olan bekçi timi Osmaniye’ye gönderildi.
(İsmail Ok)

 

DİĞER HABERLER

Bizi Sosyal Medyadan Takip Edin!