Belediye'den  depremzedelere ücretsiz ulaşım
Reklam

Belediye'den depremzedelere ücretsiz ulaşım

GÜNDEM - 2023-02-22 09:48:20 Bu içerik 338 kez okundu.

Kahramanmaraş’ta meydana gelen ve 10 ili etkileyen 7.7 ve 7.6 büyüklüğündeki depremlerin ardından Niğde’ye gelen depremze-delerin ulaşımı için, Niğde Belediyesi önemli bir hizmeti devreye soktu. Niğde Belediyesi’nden yapılan açıklama-da“Deprem bölgesinden ilimize gelen depremzede kardeşlerimizin şehir içi ulaşımlarını ücretsiz olarak yapabilmesi için hazırladığımız Dost Kartlarınızı Belediyemizin Zabıta Müdürlüğüne AFAD kaydınızla gelerek alabilir,ulaşımınızı halk otobüslerimizde yapabilirsiniz. “denildi. 

DİĞER HABERLER

Bizi Sosyal Medyadan Takip Edin!