Narkotik ekipleri Mahallelerde uyuşturucunun zararlarını anlattı

Narkotik ekipleri Mahallelerde uyuşturucunun zararlarını anlattı
Narkotik ekipleri Mahallelerde uyuşturucunun zararlarını anlattı Admin
Bu içerik 840 kez okundu.
Reklam

Niğde İl Emniyet Müdürlüğü, il genelinde uyuşturucu madde kullanımı ve madde bağımlılığı hakkında vatandaşları bilgilendiriyor.  İl Emniyet Müdürlüğüne Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü Türkiye Uyuşturucu ve Uyuşturucu Bağımlılığı İzleme Merkezi (TUBİM) Büro Amirliği ekiplerince, Narko Nokta faaliyetleri kapsamında İlhanlı Mahallesi’nde bilgilendirme broşürleri dağıtıldı. 

Niğde İl Emniyet Müdürlüğü Polis ekiplerince, vatandaşlara uyuşturucu ve zararları hakkında uyarılarda bulunuldu. İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamada, “Niğde İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü Türkiye Uyuşturucu ve Uyuşturucu Bağımlılığı İzleme Merkezi (TUBİM) büro amirliğimiz görevlilerince 12 Nisan 2023 tarihinde İlhanlı Mahallesi Çarşamba Pazarında düzenlenen Narko-Nokta faaliyetleri kapsamında 95 el broşürü dağıtılmış, vatandaşlarımıza uyuşturucu madde kullanımı ve madde bağımlılığı hakkında bilgi verilerek www.narkotikpolisianne.com web sitesi, UYUMA uygulaması ve önleyici faaliyetlerimiz hakkında bilgilendirme yapılmıştır” denildi.(İsmail Ok)

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi