Ecemiş çayına 20 bin Alabalık yavrusu bırakıldı

Ecemiş çayına 20 bin Alabalık yavrusu bırakıldı
Ecemiş çayına 20 bin Alabalık yavrusu bırakıldı Admin
Bu içerik 467 kez okundu.
Reklam

 

Niğde merkez Çamardı ilçesinde bulunan Ecemiş Çayına Doğal Alabalık Üretilmesi ve Orman içi Suların Balıklandırılması Projesi kapsamında 20 bin adet kırmızı benekli alabalık salımı yapıldı.

Doğal alabalık üremesi ve orman içi suların balıklarlandırılması projesi kapsamında Niğde'nin Çamardı ilçesinde Ecemiş Çayına 20 bin adet kırmızı benekli alabalık salımı yapıldı. Gerçekleştirilen alabalık salımı programına Çamardı Kaymakamı İhsan Kayaş, Çamardı Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Gül,  Doğa Koruma Millî Parklar Adana 7. Bölge Müdürü Necati Gökçe, ilce kurum amirleri, vatandaşlar ve çocuklar katıldı.(Adnan Çelebi)

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi