Yalnız yaşadığı evinde ölü bulundu

Yalnız yaşadığı evinde ölü bulundu
Yalnız yaşadığı evinde ölü bulundu Admin
Bu içerik 794 kez okundu.
Reklam

 

Niğde’de yalnız yaşayan adam evinde ölü bulundu.

Niğde merkez Efendibey Mahallesi’nde tek başına ikamet eden 66 yaşındaki A.G’den haber almayan yakınları durumu 112'ye bildirdi. Yapılan ihbarın ardından A.G’nin ikametine polis ve 112 sağlık ekipleri sevk edildi. A.G’nin yaşadığı evin kapısının çalınmasına karşılık alınmaması üzerine olay yerine sevk edilen  İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, kapıyı zorla açarak içeri girdi. Ekipler, A.G’nin evde cansız bedeniyle karşılaştı. A.G nin kesin ölüm nedeni yapılacak Adlı Tıp incelemesi sonucunda netleşecek. (İsmail Ok)

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi