Vali Çelik Geri Gönderme Merkezi’nde inceleme yaptı

Vali Çelik Geri Gönderme Merkezi’nde inceleme yaptı
Vali Çelik Geri Gönderme Merkezi’nde inceleme yaptı Admin
Bu içerik 466 kez okundu.
Reklam

 

Niğde Valisi Cahit Çelik, ülkemizde kalış hakkı bulunmayan ve ülkesine geri gönderilecek kişilerin kaldığı Geri Gönderme Merkezini ziyaret ederek incelemelerde bulundu.

Ülkeye kanun dışı yollardan geçiş yapan göçmen ve sığınmacıların yakalandığında ülkelerine geri gönderilmek üzere Göç İdaresi Başkanlığına bağlı Niğde Geri Gönderme Merkezini ziyaret eden Vali Çelik, sınır dışı ve idari gözetim altı işlemleri hakkında bilgi aldı.

Ülkeye kanun dışı yollardan geçiş yaparken yakalanan kişilerin Geri Gönderme Merkezinde kimlik bilgileri teyit ediliyor, parmak izi kayıtları alınıp, fotoğrafları çekiliyor.

Kaçak yolla ülkeye giren göçmen ve sığınmacıların bu bilgileri, Emniyet Genel Müdürlüğü, Jandarma Genel Komutanlığı ve Sahil Güvenlik Komutanlığı ile Göç İdaresi Başkanlığı arasında kurulan ortak veri tabanına kaydedildikten sonra biyometrik verileri kayıt altına alınan düzensiz göçmenler süreç tamamlandıktan belli bir süre sonra sınır dışı ediliyor.(Adnan Çelebi)

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi