Hastanede değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi

Hastanede değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi
Hastanede değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi Admin
Bu içerik 2571 kez okundu.
Reklam

 

Niğde İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Bahadır Karaca; Sağlık İl Müdürlüğü Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Doğan Bahadır İnan tarafından yapılan sunum sonrası, Niğde Eğitim ve Araştırma Hastanemizde göreve yeni başlayan Hastane Başhekimi Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Doğan, başhekim yardımcıları ve hastane idarecileriyle birlikte değerlendirme ve istişare toplantısı gerçekleştirildi.

Toplantıda il merkezindeki Ömer Halisdemir Eğitim ve Araştırma Hastanesinin yapımı devam eden ek hizmet binasının mevcut durumu ile ek hizmet binasının faaliyete alınması için gerekli aşamalar gözden geçirildi. Ayrıca hastalara daha iyi bir sağlık hizmeti sunmak için kısa vadede yapılacak çalışmalar ve yıl boyunca hastanece yürütülecek faaliyetlerle ilgili yapılan planlamalar değerlendirildi. (Adnan Çelebi)

 

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi