Niğde Protokolünden Kayseri Çıkarması

Niğde Protokolünden Kayseri Çıkarması
Niğde Protokolünden Kayseri Çıkarması Admin
Bu içerik 351 kez okundu.
Reklam

Niğde Valisi Cahit Çelik ve Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, Kayseri Valisi Gökmen Çiçek’i makamında ziyaret etti. Ziyaret sırasında iki il arasındaki iş birliği olanakları ve bölgesel projeler üzerine görüş alışverişinde bulunuldu.

Vali Çelik ve Başkan Özdemir, Kayseri’nin bölgesel kalkınmadaki önemine vurgu yaparken, şehirler arası iş birliğinin artırılmasının her iki il için de faydalı olacağını belirttiler. Kayseri Valisi Gökmen Çiçek ise Niğde heyetini ağırlamaktan memnuniyet duyduğunu ifade ederek, bu tür ziyaretlerin iki şehir arasındaki ilişkileri güçlendireceğini dile getirdi.

Toplantı sonrasında çekilen hatıra fotoğrafları ile ziyaret sona erdi.(Niğde Valiliği)

 

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi