Motosiklet dereye uçtu, 2 kişi yaralandı

Motosiklet dereye uçtu, 2 kişi yaralandı
Motosiklet dereye uçtu, 2 kişi yaralandı Admin
Bu içerik 739 kez okundu.
Reklam

 

Niğde merkeze bağlı Yıldıztepe beldesinde motosiklet sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonrası dereye uçtu. Motosiklette bulunan 2 kişi yaralandı.

Olay Niğde’nin Yıldıztepe Beldesinde meydana geldi. İsmi ve plakası öğrenilemeyen Motosiklet sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu dereye uçtu. Olayı görenler yetkililere haber verdi. Olay yerine sağlık ve jandarma ekibi sevk edildi. Kazada yaralanan 2 kişi ambulansla Niğde Ömer Halisdemir Eğitim ve Araştırma Hastaneye sevk edildiler. Hastaneye kaldırılan yaralıların hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi. Jandarma kaza ile ilgili inceleme başlattı.(Adnan Çelebi)

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi