Niğde’de sobadan anne ve oğlu zehirlendi

Niğde’de sobadan anne ve oğlu zehirlendi
Niğde’de sobadan anne ve oğlu zehirlendi Admin
Bu içerik 709 kez okundu.
Reklam

 

Niğde’de sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen Anne ve oğlu hastanede tedavi altına alındı.

Olay, gece saatlerinde Niğde merkez Şahsüleyman mahallesinde meydana geldi. Gece saatlerinde kömür sobası yanarken uyuyan anne N.A. (56) ve oğlu K.A (22) bir süre sonra karbonmonoksit gazından etkilenerek uyandılar. Yakınları tarafından Niğde Ömer Halisdemir Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılan anne ve oğlu tedavi altına alındı. Sağlık durumlarının iyi olduğunu öğrenildi.(Adnan Çelebi)

 

 

 

 

 

 

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi