Vali Çelik Başkanlığında Güvenlik ve Asayiş Toplantısı Düzenlendi

Vali Çelik Başkanlığında Güvenlik ve Asayiş Toplantısı Düzenlendi
Vali Çelik Başkanlığında Güvenlik ve Asayiş Toplantısı Düzenlendi Admin
Bu içerik 324 kez okundu.
Reklam

Niğde Valisi Cahit Çelik'in başkanlığında, ilimiz ve bölgemizdeki güvenlik ve asayiş konularına ilişkin bir toplantı gerçekleştirildi. Toplantıya, ilgili kurum ve kuruluşların temsilcileri de katıldı.

Toplantıda, ildeki asayiş durumuna ilişkin alınan tedbirler ve yürütülen uygulamalar detaylı bir şekilde değerlendirildi. Vali Çelik, güvenliğin sağlanması ve halkın huzur içinde yaşamını sürdürebilmesi için gerekli tüm önlemlerin alındığını belirterek, ildeki asayiş durumunun sürekli iyileştirilmesi adına yapılan çalışmaların önemine dikkat çekti.

Toplantının sonunda, alınan kararların uygulanması için gerekli adımların atılacağı ve iş birliği içerisinde güvenliğin artırılacağı vurgulandı.(Haber Merkezi)

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi