Niğde Valisi Cahit Çelik’ten Polis Haftası Kutlaması

Niğde Valisi Cahit Çelik’ten Polis Haftası Kutlaması
Niğde Valisi Cahit Çelik’ten Polis Haftası Kutlaması Admin
Bu içerik 302 kez okundu.
Reklam

 

Niğde Valisi Cahit Çelik, Türk Polis Teşkilatının 180. kuruluş yıl dönümü ve 4-10 Nisan Polis Haftası dolayısıyla İl Emniyet Müdürü Yılmaz Delen, POMEM Müdürü Mehmet Kemal Arisoy ve emniyet personelini makamında kabul etti.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Çelik, emniyet teşkilatının milletin huzur ve güvenliği için yürüttüğü fedakâr ve özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti. Vali Çelik, Polis Haftası’nı kutlayarak tüm emniyet mensuplarına görevlerinde başarılar diledi.

Ziyarette, Türk Polis Teşkilatı’nın toplumun güvenliğini sağlama konusundaki önemine vurgu yapılırken, personelin gösterdiği özverili hizmetin takdirle karşılandığı ifade edildi.(Doğan Ertürk)

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi