İl Sağlık Müdürü İnan’dan Hastaneye Ziyaret

İl Sağlık Müdürü İnan’dan Hastaneye Ziyaret
İl Sağlık Müdürü İnan’dan Hastaneye Ziyaret Admin
Bu içerik 749 kez okundu.
Reklam

Niğde İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Doğan Bahadır İnan, Ömer Halisdemir Eğitim ve Araştırma Hastanesini ziyaret ederek mevcut durumu yerinde değerlendirdi. Ziyaret kapsamında, sağlık hizmetlerinin kalitesini ve çeşitliliğini artırmaya yönelik planlamalar hakkında Başhekim Uzm. Dr. Alper Yunus Bilekyiğit ve hastane idarecileri ile kapsamlı bir görüş alışverişinde bulunuldu.

Ziyaret sırasında hastanede sunulan sağlık hizmetlerinin etkinliği ve hasta memnuniyeti odağında değerlendirmeler yapılırken, gelecekte uygulanması planlanan projeler ve iyileştirme çalışmaları da ele alındı.

Personele Geçmiş Olsun Ziyareti

İl Sağlık Müdürü İnan, aynı zamanda İl Sağlık Müdürlüğü personellerinden Yavuz Yazgan’a geçmiş olsun dileklerini ileterek moral verdi. Bu nazik ziyareti, sağlık camiası içinde dayanışma ve birlik ruhunu pekiştiren anlamlı bir jest olarak değerlendirildi.(Haber merkezi)

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi