Başhekim Vekili Erol’dan Ebeler Haftası ziyareti

Başhekim Vekili Erol’dan Ebeler Haftası ziyareti
Başhekim Vekili Erol’dan Ebeler Haftası ziyareti Admin
Bu içerik 1055 kez okundu.
Reklam

Niğde Ömer Halisdemir Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde, 21-28 Nisan Ebeler Haftası kapsamında anlamlı bir etkinlik gerçekleştirildi. Hastane Başhekim Vekili Uzm. Dr. Abdullah Erol ve hastane yöneticileri, sağlık hizmetlerinin temel taşlarından biri olan ebeleri ziyaret ederek haftalarını kutladı.

Ziyaret sırasında ebelerle sohbet eden Erol, onların fedakârlık ve özveriyle yürüttükleri çalışmaların sağlık sistemi için büyük önem taşıdığını vurguladı. Erol, yaptığı açıklamada, “Sağlık sistemimizin vazgeçilmezleri arasında yer alan, özveri ile bu kutsal görevi icra eden, tüm ebelerimizin Ebeler Haftasını kutlar, çalışmalarında kolaylıklar dilerim.” ifadelerini kullandı.

Ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getiren ebeler, kendilerine gösterilen ilgi ve takdirin motivasyonlarını artırdığını belirtti.

Ebeler Haftası dolayısıyla düzenlenen bu anlamlı etkinlik, sağlık çalışanları arasındaki dayanışma ve birlik ruhunu pekiştirdi.(Eğitim ve Araştırma Hastanesi)

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi