Asayiş Koordinasyon Merkezi Toplantısı” Gerçekleştirildi

Asayiş Koordinasyon Merkezi Toplantısı” Gerçekleştirildi
Asayiş Koordinasyon Merkezi Toplantısı” Gerçekleştirildi Admin
Bu içerik 705 kez okundu.
Reklam

Niğde Valisi Cahit Çelik’in başkanlığında, Valilik Toplantı Salonu’nda “Genişletilmiş İl Güvenlik ve Asayiş Koordinasyon Merkezi Toplantısı” düzenlendi.

Toplantıda, il genelinde ve çevre bölgelerdeki asayiş konuları kapsamlı şekilde ele alındı. Vatandaşların huzur ve güvenliğini temin etmeye yönelik yürütülen çalışmalar değerlendirilirken, alınan mevcut tedbirler ve uygulamaların etkinliği masaya yatırıldı.

Ayrıca, önümüzdeki döneme ilişkin güvenlik planlamaları ve koordinasyon gerektiren konular hakkında kurumlar arası iş birliğinin artırılması yönünde kararlar alındı. Toplantı, ilgili kurum temsilcilerinin katılımıyla, karşılıklı görüş alışverişi içerisinde tamamlandı.(Niğde Valisi)

 

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi