Niğde'de Galatasaray taraftarları şampiyonluğu kutladı

Niğde'de Galatasaray taraftarları şampiyonluğu kutladı
Niğde'de Galatasaray taraftarları şampiyonluğu kutladı Admin
Bu içerik 2544 kez okundu.
Reklam

Niğde’de Galatasaray taraftarları 25'inci şampiyonluğu coşkuyla kutladı.

Süper Lig'in 36'ncı haftasında Galatasaray'ın Kayserispor'u 3-0 yenip, şampiyonluğunu ilan etmesi Niğde'de coşkuyla kutlandı. Kutlamalar, Galatasaraylı taraftarların Niğde Ömer Halisdemir Meydanı’nda bir araya gelmesiyle başladı. Meşaleler yakıp, tezahüratlarda bulunan taraftarlar, buradan Derbent Mezarlığı'na yürüdü. Daha sonra araç konvoyları eşliğinde Hükümet Meydanı’na geçen taraftarlar, burada şampiyonluğu kutlamaya devam etti. Sarı-kırmızı bayraklarla donatılan meydanda marşlar söylenip, havai fişekler atıldı. Emniyet güçleri de kutlamalar sırasında geniş güvenlik önlemleri aldı.(Adnan Çelebi)

 

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi