YEDAM’dan İl Müdürlüğü Personeline Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi

YEDAM’dan İl Müdürlüğü Personeline Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi
YEDAM’dan İl Müdürlüğü Personeline Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi Admin
Bu içerik 726 kez okundu.
Reklam

 

 

Niğde’de bağımlılıkla mücadele çalışmaları kapsamında önemli bir eğitim programı gerçekleştirildi. Yeşilay Danışmanlık Merkezi (YEDAM) uzmanları tarafından İl Müdürlüğü personeline “Bağımlı Bireylere Yaklaşım – Kumar Bağımlılığı” konulu eğitim verildi.

Eğitimde, bağımlılığın toplum üzerindeki etkileri, kumar bağımlılığının psikolojik ve sosyal boyutları ile bağımlı bireylere doğru yaklaşım yöntemleri ele alındı. Katılımcılar, uzmanlar tarafından aktarılan bilgilerle bağımlılıkla mücadele konusunda farkındalık kazandı.

Program sonunda İl Müdürlüğü, katkılarından dolayı Yeşilay Danışmanlık Merkezi’ne teşekkür etti.(Haber merkezi)

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi