Niğde’de Trafik Düzenlemeleri ve Güvenliği Masaya Yatırıldı

Niğde’de Trafik Düzenlemeleri ve Güvenliği Masaya Yatırıldı
Niğde’de Trafik Düzenlemeleri ve Güvenliği Masaya Yatırıldı Admin
Bu içerik 692 kez okundu.
Reklam

 

Niğde Valiliği Toplantı Salonu’nda, il genelindeki trafik servis güzergâhlarının düzenlenmesi, tek yön uygulaması ve trafik güvenliğinin artırılmasına yönelik önemli bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

Toplantıya Niğde Valisi Sayın Cahit Çelik başkanlık etti. Görüşmelerde, şehir içi trafik akışını rahatlatmak ve güvenliği artırmak amacıyla yürütülen çalışmalar ayrıntılı şekilde ele alındı.

Toplantıda; Servis güzergâhlarının mevcut durumu, Tek yön uygulamasının trafik akışına etkileri, Trafik yoğunluğunu azaltmaya yönelik önlemler, Güvenlik tedbirleri ve denetim planları, Kurumlar arası koordinasyon çalışmaları değerlendirildi.

Vali Cahit Çelik, toplantıda yaptığı açıklamada, “Trafikte güvenliği ve erişilebilirliği artırmak için tüm kurumlarımızla koordineli biçimde çalışmayı sürdüreceğiz.” ifadelerini kullandı.

Niğde Valiliği, şehir içi ulaşımın daha güvenli ve düzenli hale gelmesi için alınan kararların kısa sürede hayata geçirileceğini bildirdi. (Niğde Valiliği)

 

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi