Niğde’de Güvenlik ve Asayiş Koordinasyon Toplantısı Yapıldı

Niğde’de Güvenlik ve Asayiş Koordinasyon Toplantısı Yapıldı
Niğde’de Güvenlik ve Asayiş Koordinasyon Toplantısı Yapıldı Admin
Bu içerik 1173 kez okundu.
Reklam

 

Niğde Valiliği Toplantı Salonu’nda, Vali Cahit Çelik başkanlığında Genişletilmiş İl Güvenlik ve Asayiş Koordinasyon Merkezi Toplantısı gerçekleştirildi.

Toplantıya, il protokolü, kaymakamlar, belediye başkanları, kolluk kuvvetleri ve ilgili kurum amirleri katıldı. İl genelinde güvenlik, asayiş ve kamu düzenine ilişkin yürütülen çalışmaların değerlendirildiği toplantıda, alınacak yeni tedbirler ve koordinasyon çalışmaları ele alındı.

Vali Çelik, toplantıda yaptığı değerlendirmede, vatandaşların huzur ve güvenliği için yürütülen çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı. Ayrıca, kurumlar arası iş birliğinin önemine dikkat çekerek, alınan kararların sahada etkin bir şekilde uygulanması gerektiğini belirtti.

Toplantı, ilgili kurumların sunumlarının ardından karşılıklı görüş alışverişiyle sona erdi. (Niğde Valiliği)

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi