Milletvekili Uzkurt, AK Parti İl Yürütme Kurulu ile Değerlendirme Toplantısı Yaptı

Milletvekili Uzkurt, AK Parti İl Yürütme Kurulu ile Değerlendirme Toplantısı Yaptı
Milletvekili Uzkurt, AK Parti İl Yürütme Kurulu ile Değerlendirme Toplantısı Yaptı Admin
Bu içerik 1283 kez okundu.
Reklam

AK Parti Niğde Milletvekili Prof. Dr. Cevahir Uzkurt, AK Parti Niğde İl Başkanlığı’nda İl Yürütme Kurulu üyeleriyle bir araya gelerek değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi.

Toplantıda, teşkilat çalışmaları ve güncel gelişmeler ele alınırken, Niğde’ye yönelik yürütülen ve planlanan hizmetler hakkında istişarelerde bulunuldu. Teşkilatın sahadaki faaliyetleri, vatandaşlardan gelen talepler ve önümüzdeki döneme ilişkin hedefler masaya yatırıldı.

Milletvekili Prof. Dr. Cevahir Uzkurt, teşkilatla güçlü bir istişare kültürü içerisinde çalışmaya devam ettiklerini belirterek, “Şehrimize en etkin hizmeti sunmak için azimle çalışmayı sürdürüyoruz. Birlik ve beraberlik içinde Niğde için üretmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Toplantı, karşılıklı görüş alışverişinin ardından sona erdi. (Haber merkezi)

 

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi