“Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli” Kapsamında Bütüncül Gelişim Toplantısı Yapıldı

“Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli” Kapsamında Bütüncül Gelişim Toplantısı Yapıldı
“Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli” Kapsamında Bütüncül Gelişim Toplantısı Yapıldı Admin
Bu içerik 396 kez okundu.
Reklam

“Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Işığında Bütüncül Gelişimin Desteklenmesi” projesi kapsamında, merkez ilçede görev yapan lise müdürlerine yönelik toplantıların üçüncüsü gerçekleştirildi.

İl Milli Eğitim Müdürü Elif Özbek başkanlığında düzenlenen toplantıya; İl Müdür Yardımcısı Ramazan Gün ile Şube Müdürleri Sezai Demirhan ve Hasan Keskin katıldı. Toplantıda, proje kapsamında okullarda yürütülen çalışmalar, uygulama süreci ve elde edilen kazanımlar ele alındı.

Gerçekleştirilen toplantıda, öğrencilerin akademik gelişimlerinin yanı sıra sosyal, kültürel, sportif ve duygusal gelişimlerinin bir bütün olarak desteklenmesine yönelik hedefler değerlendirildi. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda eğitimde nitelik, değer temelli yaklaşım ve öğrenci merkezli uygulamaların önemine vurgu yapıldı.

Toplantının sonunda lise müdürlerinin görüş ve önerileri alınarak, proje kapsamında yapılacak yeni çalışmalar ve uygulamalara ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu. Programın, okullarda bütüncül gelişimi destekleyen eğitim anlayışının güçlendirilmesine katkı sunması hedefleniyor. (Haber merkezi)

 

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi