Antrenörler Toplantısı Gerçekleştirildi

Antrenörler Toplantısı Gerçekleştirildi
Antrenörler Toplantısı Gerçekleştirildi Admin
Bu içerik 266 kez okundu.
Reklam

Niğde’de spor faaliyetlerinin değerlendirilmesi ve geleceğe yönelik planlamaların ele alınması amacıyla antrenörler toplantısı düzenlendi.

Merkez Spor Salonu’nda gerçekleştirilen toplantıya, Gençlik ve Spor İl Müdürü Yüksel Dorul katıldı.

Toplantıda, yürütülen çalışmalar detaylı şekilde değerlendirilirken, sporcuların gelişimi ve geleceğe yönelik hedefler üzerine kapsamlı istişarelerde bulunuldu. Antrenörlerin sahadaki deneyimleri doğrultusunda sunduğu görüş ve öneriler de dikkatle dinlendi.

Yetkililer, antrenörlerin katkılarının sporun gelişiminde büyük önem taşıdığını vurgularken, bu tür toplantıların koordinasyonu güçlendirdiğini ve daha verimli çalışmalar yapılmasına katkı sağladığını ifade etti.

Verimli geçen toplantının ardından, Niğde’de sporun daha ileri seviyelere taşınması adına çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği belirtildi.(Haber merkezi)

 

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi