İl Genel Meclisi’nden Vali Akmeşe’ye Ziyaret

İl Genel Meclisi’nden Vali Akmeşe’ye Ziyaret
İl Genel Meclisi’nden Vali Akmeşe’ye Ziyaret Admin
Bu içerik 389 kez okundu.
Reklam

Niğde İl Genel Meclisi Başkanlığı görevine seçilen Asım Acar ve beraberindeki meclis üyeleri, Niğde Valisi Nedim Akmeşe’yi makamında ziyaret etti.

Valilik makamında gerçekleşen ziyarette, yeni döneme ilişkin değerlendirmelerde bulunulurken, karşılıklı iyi dilekler ifade edildi. Vali Akmeşe, önceki dönem İl Genel Meclisi Başkanı Ömer Kılıç’a görev süresi boyunca yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür etti.

Yeni İl Genel Meclisi Başkanı Asım Acar’a görevinde başarılar dileyen Vali Akmeşe, kamu hizmetlerinin etkin ve verimli bir şekilde yürütülmesi adına iş birliği içerisinde çalışmaya devam edeceklerini ifade etti.

Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafı ile sona erdi.(Haber merkezi)

 

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi