Sürücülere kış lastiği uyarısı

Sürücülere kış lastiği uyarısı
Sürücülere kış lastiği uyarısı Admin
Bu içerik 259 kez okundu.
Reklam

Niğde Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Halil İbrahim Kızıltan, Şehirlerarası yük ve yolcu taşıyan ticari araçlar için zorunlu kış lastiği uygulamasının 1 Aralık itibariyle başlayacağını belirterek, yük ve yolcu taşımacılığı yapan araç sahiplerinin 1 Aralık tarihini beklemeden araçların kış lastiğini taktırmalarının can ve mal güvenliği açısından önemli olduğunu söyledi.
Niğde Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Kızıltan, yaptığı açıklamada; lastiklerin mevsimlere göre üretildiğini vurgulayarak; kış lastiğini yazın, yaz lastiğini de kışın kullanmanın sakıncalı olduğunu ifade etti.
Kızıltan, “Yüksek yola tutunma, yolu kavrama gücü, daha az kaza yapma riski ve çok daha güvenli bir sürüş sağlama özelliği bulunan kış lastikleri, hem hayati hem de maddi açıdan önem arz ediyor. Havaların soğumaya başladığı bölgemizde ve ilimizde kış lastiği taktırmak için 1 Aralık tarihinin beklenmemesini tavsiye ediyorum.” dedi. (İsmail Ok)

 

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi