Belediyespor, deplasmandan galibiyetle döndü

Belediyespor, deplasmandan galibiyetle döndü
Belediyespor, deplasmandan galibiyetle döndü Admin
Bu içerik 315 kez okundu.
Reklam

TVF 2 ligde mücadele eden temsilcimiz Niğde Belediyespordeplasmanda grubun güçlü ekiplerinden namağlup Adana İmamoğlu Belediyespor'u 3-2 yendi. Niğde Belediyespor Voleybol şube sorumlusu Olcay Kartal; “Çok iyi bir takımımız var lig başladığından beri sakatlıklar sonrası bazı mağlubiyetler aldık. Bugün herkese Niğde Belediyespor'un grubun en iddialı takımlarından olduğunu gösterdik. Sporcularımı ve teknik heyetimizi tebrik ederim. Niğde Belediyespor olarak şehrimize galibiyetler ve kupalar kazandırmak için elimizden geleni yapacağız'' dedi.(İsmail Ok)

 

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi