14 Çarşı Ve Mahalle Bekçisi Belge Aldı

Niğde Valisi Mustafa Koç, İl Emniyet Müdürü Adnan Özdemir birlikteliğinde makamında kabul ettiği 14 Çarşı ve Mahalle Bekçisine göstermiş oldukları üstün gayret ve özverili çalışmaları dolayısıyla teşekkür ederek başarı belgesi verdi.

14 Çarşı Ve Mahalle Bekçisi Belge Aldı
14 Çarşı Ve Mahalle Bekçisi Belge Aldı Admin
Bu içerik 325 kez okundu.
Reklam

 

Niğde Valisi Mustafa Koç, İl Emniyet Müdürü Adnan Özdemir birlikteliğinde makamında kabul ettiği 14 Çarşı ve Mahalle Bekçisine göstermiş oldukları üstün gayret ve özverili çalışmaları dolayısıyla teşekkür ederek başarı belgesi verdi.

Niğde İl Emniyet Müdürü Adnan Özdemir'in katıldığı program sonunda Niğde'de görev yapan 14 Çarşı ve Mahalle Bekçisi Vali Mustafa Koç ile birlikte hatıra fotoğrafı çekildi. 

Halkın huzur ve güveni için tüm kolluk kuvvetlerinin büyük bir cesaret ve fedakârlıkla görev yaptığını belirten Vali Koç, emniyet bekçileri şahsında tüm güvenlik güçlerini tebrik etti.(Adnan Çelebi)

niğde valiliği Mustafa koç İçişleri Bakanlığı Niğde G
Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi