Vali Koç’un 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü Mesajı

Vali Koç’un 10 Ocak Çalışan  Gazeteciler Günü Mesajı
Vali Koç’un 10 Ocak Çalışan  Gazeteciler Günü Mesajı Admin
Bu içerik 324 kez okundu.
Reklam

Niğde Valisi Mustafa Koç, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler günü nedeniyle yayımladığı mesajında,  Basın camiası ve özellikle yerel basın çalışanlarımız; yağmurda, çamurda, bazen canını tehlikeye atarak, mesai mefhumu gözetmeksizin özverili bir şekilde çalışarak, vatandaşlarımızın haber alma hakkını kullanmasına yardımcı olan tüm basın çalışanlarımızın 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Gününü kutluyorum” dedi.
Vali Koç yayımladığı mesajında şunları söyledi;” 10 Ocak 1961 tarihinde 212 sayılı kanun ile yürürlüğe girerek, basın mesleği icrasında emek veren basın mensuplarımızın haklarını düzenleyen ve “Çalışan Gazeteciler Günü” olarak kabul edilen bu özel günü hep birlikte kutlamaktayız.Demokratik bir ülkenin vazgeçilmez unsurlarından biri de bağımsız basındır. Tarafsız, özgür, ilkeli ve basın ahlak kurallarına uyan bir medyanın toplumsal kalkınmanın, gelişmenin sağlanmasında önemli bir yeri vardır.İletişim ve buna bağlı olarak etkileşim sürecinin belirleyici olduğu günümüzde gazetecilik, insanlara haber ve bilgi akışı sağlamak gibi önemli bir misyonu yüklenmiştir. Bu önemli misyonu yerine getirmek için her türlü şartta görevlerini yerine getiren gazetecilerimizin, vatandaşlarımızı bilinçlendirmek ve her konuda haberdar etmek için fedakârca çalışmakta olduklarını hep beraber müşahede etmekteyiz.
Basın camiası ve özellikle yerel basın çalışanlarımız; yağmurda, çamurda, bazen canını tehlikeye atarak, mesai mefhumu gözetmeksizin özverili bir şekilde çalışarak, vatandaşlarımızın haber alma hakkını kullanmasına yardımcı olmaktadır.Toplumsal değerlere saygılı, sorumluluk bilinci içinde, görevini yerine getiren, ilimizdeki gelişmeleri objektif bir şekilde halkımıza ulaştıran ve ilimizin kültürel-sosyal ve ekonomik gelişiminde de önemli bir rol oynayan basın mensuplarımızın çalışmaları takdire şayandır. Şehrimizin marka değerini artırmak için yaptığımız çalışmaları, festivalleri, yatırımları hem vatandaşlarımıza hem de ulusal basına taşıyan basın mensuplarımızın her zaman yanında olmaya devam edeceğiz.Bu anlamda, ilimizde görev yapan basın mensuplarımızın üzerlerine düşen görevi ziyadesiyle yaptığına yürekten inanıyorum. Bu vesileyle, başarılı çalışmalarından dolayı kendilerine teşekkür ediyor, her zaman ve her fırsatta Devletinin, Milletinin ve Bayrağının yanında yer alanTüm Gazetecilerimizi tebrik ediyor, Basın Şehitlerimizi ve Tüm Şehitlerimizi rahmet ve minnetle anıyor, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Gününü kutluyorum” dedi. (Adnan Çelebi)

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi