Niğde’den Osmaniye’ye bekçi timi gönderildi

Niğde’den Osmaniye’ye bekçi timi gönderildi
Niğde’den Osmaniye’ye bekçi timi gönderildi Admin
Bu içerik 276 kez okundu.
Reklam

Niğde İl Emniyet Müdürlüğü Sungurbey Karakol amirliğinde görevli Çarşı ve Mahalle bekçileri Kahramanmaraş merkezli 7,7 ile 7,6 şiddetinde meydana gelen depremlerde etkilenen deprem bölgesi Osmaniye'ye görevlendirildi. Kahramanmaraş merkezli büyük depremin ardından insanlar canlarını kurtarma mücadelesi verirken, hırsızlık ve yağma olaylarında büyük artış olmaya başladı. Bu tür olayların önüne geçmek için Niğde’de görevli 20 kişilik çarşı ve mahalle bekçi timi Osmaniye’ye görevlendirildi. Yağmacılara ve hırsızlara karşı 24 saat esasına göre çalışacak olan bekçi timi Osmaniye’ye gönderildi.
(İsmail Ok)

 

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi