Niğde’de olumsuzluk yok!

Niğde’de olumsuzluk  yok!
Niğde’de olumsuzluk  yok! Admin
Bu içerik 346 kez okundu.
Reklam

Hatay merkezli meydana gelen 6,4 ve 5,8 şiddetindeki deprem sonrası Niğde Valiliğinden yapılan yazılı açıklamalarda, Yaşanan deprem sonrasında ilimizde ilk belirlemelere göre herhangi bir olumsuzluk bulunmamaktadır” denildi.
Niğde Valiliğinden yapılan açıklamalarda; “Merkez üssü Hatay ilimizde maalesef bir deprem daha meydana gelmiş ve ilimizde de hissedilmiştir.  Yaşanan deprem sonrasında ilimizde ilk belirlemelere göre herhangi bir olumsuzluk bulunmamaktadır. Tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun.’ denildi. (Adnan Çelebi)

 

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi