Osmaniye'den Koç'a teşekkür

Osmaniye'den Koç'a teşekkür
Osmaniye'den Koç'a teşekkür Admin
Bu içerik 484 kez okundu.
Reklam

Şubat günü Kahramanmaraş merkezli meydana gelen ve 11 ilde büyük yıkıma neden olan deprem sonrası Koordinatör Vali olarak Osmaniye iline görevlendirilen Niğde Valisi Mustafa Koç görev aldığı günden itibaren vatandaşın takdirini alıyor. 
Vali Koç, Osmaniye'ye bağlı Toprakkale, Kadirli ve Sumbas ilçelerinde bulunan çadır kentleri ziyaret ederek; depremzede vatandaşların taleplerini dinledi. Yardımların toplandığı depolarda incelemelerde bulunan Vali Mustafa Koç, çalışmalar hakkında bilgi alarak personele kolaylıklar diledi. Çadır kentte kalan depremzede vatandaşlar Vali Mustafa Koç'a samimi ve içten tavırları nedeniyle minnettar olduklarını belirttiler.
(İsmail Ok)

 

Reklam
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Ulukışla Kaymakamı Gökçe’den Esnaf Ziyareti
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi
Niğde’de Uyuşturucuyla Mücadelede 12 Etkinlik Düzenlendi